Visuel sammenhæng i diverse markedsførings materialer.
Sådan kan du spare penge samtidigt med, at du opnår overensstemmelse i både indhold og den visuelle branding.
Her er et eksempel på en samlet indsats:
I anledning af 70 års jubilæum 2017, beslutede de daværende ejere af Danmarks Ældste Minigolfbane sig for at investere i en større fornyelse af banens visuelle image og markedsføring.
Der havde længe været brugt forskellige varianter af navnet, og der fandtes ikke noget egentligt logo, men bare et falmet navnetræk i "Monotype Corsiva" på husets gavl.
Derfor blev første opgave at designe et logo, og fordi banen også er kendt for sit flotte is-udsalg, endte logoet med at se sådan ud:
Logoet blev trykt som stort facadeskilt og placeret i gavlen:
Til is-udsalget blev lavet et langt banner til den nye fryser, + et 3 meter langt prisskilt med specielt fremstillet billedmateriale, der viser de lækre varianter af is:
Og dertil et par vejviserskilte:
Alle skilte, inkl. facadeskilt, er trykt på metalplade ved Nonbye A/S.
Banner til isfryser er trykt ved ViboColds leverandør.
Diverse annoncer til aviser og blade:
Store og små plakatdesigns til sæsonens arrangementer:
Naturligvis er der også lavet en responsive hjemmeside, en one-page mobilvenlig side, som passer til mobilbrugere, som de fleste besøgende statistisk er.
Du kan besøge siden her www.minigolfbanen.dk, og Facebooksiden her.
..eller er der andet jeg kan hjælpe med, så send mig en besked og jeg vil svare hurtigt!